2014. január 4., szombat

6. fejezet~ Veszekedés

~Másnap

Ébredeztem, de ha csak egy kicsit megmozdultam, forgott körülöttem a világ. Próbáltam járatni az agyamat, hogy mi is volt tegnap. Emlékeztem a szőke csajra, a csókra, ahogy Justinnal veszekedtem (vele mikor nem ?) aztán ettem.
-Ettem !-kipattantak szemeim. Várjunk csak... Bieber a derekamat fogja, rám esik, a hajába túrok, majd .. óh te jó ég.
Kiugrottam az ágyból, egyenesen a szembe lévő szobába mentem. Biebs akkor vette fel pólóját.
-Mi volt tegnap ?-vontam össze szemöldököm kétségbeesetten.
-Semmi..-vágta hozzám hanyagul.
-De volt !  A.. a süti, az önkívületi állapot... és a ... a csók (?)
-Mi van vele ?
-Megcsókoltalak ?-emeltem feljebb hangom. Direkt dühít fel a szemétláda. Mocskosul vigyorogni kezdett, fegyverét megtöltötte, majd a tartóba rakta.
-Kérdeztem valamit !
-Igen !-mondta szemembe. Ott törtem össze, abban a szent pillanatban.
-Uram atyám..-siettem a csaphoz s mosni kezdtem számat.
-Reggelt !-jött le Bob.-Cassie-vel mi lett ?-nézett Bieber-re, aki csak vigyorgott.

Levegő után kapkodtam, mikor úgy éreztem kellően megmostam számat.
-Meglepő volt... mert nyelvest adtál !
-Tessék ?-vágtam be a szomorú fejet.
-A tegnapiról beszéltek ?-szolt közbe B.
-Te tudsz róla ?
-Majdnem csókolóztatok !
-'Majdnem' ?
-Nem volt semmi !-vigyorgott orra alatt Bieber, majd kifelé vette az irányt.-A kurva élet !-lépett vissza.
-Mi az ?-kerekedett el B szeme.
-Itt vannak !-borult egy mindkettőjük arca.
-Vidd Cassie-t, a többit majd menetközben !-rohant fel a lépcsőn.
-A következő pár percben, azt teszed amit mondok !-hajolt hozzám, majd megragadta csuklómat, s húzni kezdett. Kimentünk a hátsó ajtón (amiről csak most tudok), majd a tengerpart felé vettük az irányt.
-Egész végig, a ház háta mögött volt a part ?-képedtem el.
-Igyekezz !-sürgetett, majd a híd alá mentünk. Éppen hogy a nagy rácshoz értünk, akkor lépett ki egy srác ugyanazon az ajtón mint mi.
-Uh de dögös !-haraptam ajkamba. Közel voltunk a tengerhez, így mikor hullámzott, a cipőm is beázott.
-A francba..-sziszegte Bieber, majd a vízbe indult.
Egyértelműen kint maradtam. Nem szeretnék belemenni a jéghideg vízbe.
-Gyere be !-szólt, mikor már derékig benne volt.
-A-aa !-ráztam meg fejemet.
-Ne akard hogy behozzalak !
-Bazdki.. !-lassan megindultam a vízbe, de mikor elérte bokámat, megtorpantam. Justin dühösen pillantgatott hátrafelé, s a -jóképű- srác, egyre közelebb jött.
-Bazdmeg West ! Te szerencsétlen !-sietett felém.
-Megyek magamtól is..-nem akartam hogy hozzám érjen.-Bieber !-sikítottam egy halkat, mikor felkapott. A lehető leggyorsabban mentünk a híd másik 'lábához'.
-Nem hiszem el hogy ezt mondom... de ne tegyél le !-fogtam meg pólóját.
-Félsz a víztől ?-jelent meg egy lenéző vigyor arcán, majd tovább fürkészte a fiút.
-Nem ! Más... más dologért !-célozgattam egy női problémára, hiszen a víz mint mondtam: szörnyen hideg volt.
Biebs egy mindentudó vigyorral jelezte, hogy tudja mitől tartok, ha letesz a vízbe.
-Mi van ?
-Felfázol ?-változtatta el hangját gúnyolóra. Nem szóltam, helyette belecsíptem mellkasába, mire felszisszent, s "mosolya" eltűnt a képéről.-Leteszlek !
-Ne merd megtenni ! Ez a víz piszkos, és rendkívül hideg !-hangsúlyoztam az utolsó szót.
-Aha.. nekem meg fáj a karom !
-És még te vagy 'férfi' ? Szégyent hozol rájuk !-nézegettem büszkén körmeimet, csakis azért hogy felhúzhassam vele Biebs-t. Ekkor lejjebb hajolt, s belemártott a vízbe. Nagy sóhaj hagyta el számat, mikor elérte derekamat és fenekemet.
-Dögölj meg !-súgtam oda neki.
-Csináljam meg még egyszer ?-vonta fel egyik szemöldökét. Hangok jöttek a 'szárazföldről'. A dögös pasi, és egy másik beszélgettek, majd visszavették az irányt.

Mikor meggyőződött arról, hogy tiszta a terep, kisétált a vízből, s mikor már csak térdig ért, 'letett'.
-Komolyan nem bírtad ki, hogy ne tegyél le ?-förmedtem rá, de ő nyugodtan haladt tovább. Kiérve elővette telefonját, amin jómagam elképedtem.-Az még működik ?
-Hol vagy ?-szólt bele, majd várt pár percet, s kinyomta.
-Na ? Mi van ? Most hova megyünk ?-mentem utána, s próbáltam többet kiszedni belőle.
-Zayn-hez...
-Hova ?
-Zayn-hez...
-De Malik hol van ?-förmedtem rá.
-Házban !-kacsintott, csakis azért hogy húzza az agyam.
-Messze van ?
-Majd meglátod...-nyomkodta telefonját.
-És Bob ?
-Ő majd később jön...
-Remek !-túrtam hajamba. Csöppet sem kedvezett a helyzet, olyan mintha nem tudhatnám meg hogy mi van az apámmal. Lehet egy 'jel' is.
-Ezek kik voltak ?-szólaltam meg, végül. 1 órája biztos gyalogolunk már.
-Emberek !
-Bazdmeg, válaszolj már normálisan !
-Csúnya bácsik voltak, akik át akarják venni az irányítást a város felett. Ehhez mi vagyunk a kulcs. Viszont, akkor meg kellene ölni minket, de még nem sikerült ! Most már érted ?-mondta az egészet gúnyolva.
-Ők is olyanok mint ti ?
-Ja...
-De miért akarják átvenni az irányítást ?
-Jelenleg, ez a leggyengébb és legeldugottabb város, ez nekik jól jönne 'menedéknek'. Biztos őket is üldözik.
-És kit akarnak megölni ?
-Bob-ot, Zaynt és engem !
-És ha felbukkannak,  mindig menekülni fogunk ?-Bieber ki volt akadva rengeteg kérdésemen.
-Használd az agyad ! Ketten voltunk, ők vagy 20-an.
-Én is ott voltam !-javítottam ki.
-Te senki vagy !
-Tessék ?-dülledtek ki szemeim.
-Habár pénzes liba vagy... lehet hogy veled is érnének valamit !-vette félvállra.

-Megjöttünk !-mentünk be egy sötét sikátorba, a hosszas séta után. Meglepő volt, mert egy szép házba mentünk.
-Justin !-Malik abban a percben fellélegezett, mikor meglátott minket.-Bob ?
-Később ér ide !-kupakolta ki a flakont.
-A 'később' alatt, hány órát értesz ?-avatkoztam bele.
-24.-gondolkozott tovább Biebs.
-Esetleg 48 !-vigyorgott Malik.
-Mi ? Miért ? Mit csinál addig ?
-Ő semmit ! De Troy bandája a közelben van ! Meg kell várni, még végleg elmennek onnan !-magyarázta Biebs.
-De miért érdekel ennyire ?-meresztette rám szemeit Malik.
-Semmi..
-Elmondhatod, én segítek !-ekkor Bieber halkan felnevetett a Zayn-től kapott ajánlaton.
-Haza tudsz vinni ?
-Haza ?
-Nyugi nem maradok ott..
-Pedig jobb lenne !-szólt be Justin.
-Csak kellene a töltőm !
-Kit akarsz hívni ?
-Apámat !-vágtam rá azonnal, mire mindkettőjük arca elborult.
-Nem jó a kocsi...-nyögte ki Zayn, hosszas gondolkodás után.
-Kicsit se furcsa !-hunyorítottam szemeimet.
-Ha egyszer nem jó, akkor fogd fel !-flegmáskodott Biebs.
-Ha ennyi nehezetekre esik, akkor mondhatnátok. Nem értem mit kell hazudni !
-Nem arról van szó..-kezdte volna magyarázkodását Malik.
-Lassan 4 napja nem hallottam apám felől !-rohantam el. Magam sem tudtam hogy hova, hisz most kerültem a házba. Csak mentem a fejem után.

Egy szobába érkeztem, onnan egyenest az ablakhoz vettem az irányt. Karomat simítottam végig többször, talán így próbáltam nyugtatni magam, mielőtt felrobbanok. Most már arra lettem kényszerítve, hogy megvárjam Bob-ot, de ha ő sem 'tud' semmit, én járok utána ennek az egésznek.
-Dühös vagy ?-fogta meg vállamat Zayn.
-Nem.. dehogy. Hogy lennék, mikor semmi hír az apámról, ti pedig nem is segítettek. Tudom hogy titkoltok valamit !-mondtam vállam felett.
-Lazíts egy kicsit !-majd 'megmasszírozta' vállamat, s lecsúsztatta kezét karomon, egyenesen kezemig. Ujjainkat összefonta, majd arcomra nyomott egy puszit.
-Már megint hiányod van ?-löktem le kezét magamról.-Lehet hogy kurvának tartanak, de nem vagyok az !
-Mondtam már hogy lazíts ?-súgta fülembe.-Agresszív vagy..-sziszegte fogai közt, majd felemelte karjait, kezében tartva egy fegyvert.-Kipróbálod ?
Nem haboztam, megfogtam, mire ő navigálta kezem. Persze csak nyomulni akart, hiszen folyton simizett. Ujjaim a ravaszra csúsztak.-Meg ne húzd !-nevetett fel halkan.
-Nem terveztem !-akaratlanul is megjelent egy mosoly arcomon. Elég régen volt, szívből jövő 'örömöm'.

-Most már megtudod védeni magad !-fordított magával szembe.
-Ahhoz még fejlődnöm kell..-mondtam huncut nézéssel. Nem tudom mi ütött belém, az elmúlt fél órában, de Malik valami furcsa érzést váltott ki belőlem. Remélem nem azt az 'sz' betűs szót. Hirtelen közeledni kezdett felém:
-De 'cuki, folytassátok !-ivott italába az így is részeg Bieber. Persze azonnal szétugrottunk.
-Ha féltékeny vagy, csak szólj !-sétáltam el mellette, mire vetett rám egy gúnymosolyt. Visszaindultam a konyhába, de amit utána hallottam. Biebs és Malik veszekedett, és elég sok mindent vágtak egymás fejéhez.

16 megjegyzés:

  1. Cassie és Zayn? Most még kíváncsibb vagyok a következő részre mint amúgy :D Mondjuk én Jussnak jobban örülnék :D Jó rész lett,hamar kövit :)

    VálaszTörlés
  2. OMG!
    Ezelőtti részben Justin, most Zayn aztán meg veszekedés, rohadt jó! Nagyon tetszik, hogy Cassie nem egy ügyetlen csaj, hanem egy, hogy is fogalmazzam szépem... icsit el van kényeztetve. Mindegy, nagyon jól írsz!
    Megkérdezhetem, hogy ez hányadik blogod?
    Siess<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez.. húhaa... kb. az 5.-ik.. vagy a 6.-ik lehet♥

      Törlés
  3. Gyerünk tovább:) mondjuk Cassie-Zayn Hmmm..hat kitudja de Juss-Cassie se lenne rossz sőt.! :) izgiii. Tovább Kovi :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett.. erdekes es izgalmas a blog csak igy tovabb! :)
    Gyors kovit lecci!

    VálaszTörlés
  5. Hát gratulálok Maliknak és Biebernek. Elkezdenek veszekedni egy csajon. Annyira tipikus pasik, hogy le se bírnák tagadni!:D De tényleg. Justinról meg süt, hogy féltékeny, mert akkor nem gúnyolódott volna, és nem mondta, volna, hogy olyan "cukik" vagytok. Pff, még a vak is látja, hogy tetszik neki a csaj. De azon be haltam: Uh, de dögös.. hát okés xddd. Siess a kövivel.:) Imádtam♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!*-* Siess a kövivel!
    - Lorenxx

    VálaszTörlés
  7. Hát ez barOOmira jó lett :)) mint az összes többi :DD
    csak így tovább :D
    siessss a kövievel !!!

    VálaszTörlés
  8. Úúúúú, de jó ez a blogod is :D Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés