2013. december 26., csütörtök

1. fejezet~ Gyilkos

~James szemszöge

Eljött a nap. Eljött az a nap, amitől a legjobban féltem. A sok tartozás, bankrablás, csalás... a főnök szerint, ez a legjobb megoldás. Viszont nem értek egyet. Ugyan melyik ember ért egyet a halálával ? Nekem még itt van a 18 éves lányom, akit fel kell nevelnem, el kell indítanom az élet útján... de nem tehetem. Ha most nem mennék el, őt is megölnék, és mindenkit aki fontos nekem. Több ember létezése helyett, csak az enyémet vegyék el.

~Cassandra szemszöge

-Cassandra kicsim !-hallottam apám hangját, ahogy egyre közelít a szobám felé.-Gyere !-igazgatta nyakkendőjét. Megint tiszta stressz.
-Hova ?-kapcsoltam ki a tv-t.
-Ne kérdezősködj ! Igyekezz !-emelte feljebb hangját.
-Ne emeld fel a hangod !-förmedtem rá.
Nem szólalt meg, szúrósan nézett rám, majd otthagyott.

~Kocsiban

Épp a körmömet festettem, nyugisan, mikor hirtelen fékeztünk egyet.
-Ba..-fojtottam vissza a végét.-James.. normális vagy ?-csattantam fel hisztérikusan.
-Az apád vagyok, nem 'James' !-csillogtak barna szemei, de nem tudtam miért.
-Ja, bocs !-dőltem hátra az ülésben.
-Megjöttünk.. !
-Ez mi ?-néztem egy elég rossz állapotú raktárra.
-Majd meglátod !-kísért be az ajtón.
-James, haver !-jött felé egy vele egyidős férfi.-Oh, ő lenne... ő lenne a lányod ?
-Ennyire nem kell örülni..-motyogtam orrom alatt, hisz olyan savanyú képpel fogadott.
-Bob Mitchell vagyok, és te bizonyára..-nyújtotta kezét.
-Cassandra West..!-inkább integettem, minthogy a kezéhez nyúljak.
-Kicsim, ő fog rád vigyázni !-lépkedett előrébb apa.
-Miért ?
-Nekem halaszthatatlan dolgom van !
-És erről csak most szólsz ?
-Cassie, kincsem.. -próbált nyugtatgatni.
-De miért én vagyok az utolsó, aki megtudja ? Mindig engem hagysz utoljára ! Látszik hogy ennyire nem érdekellek !-hüledeztem, és a raktár a hangommal volt tele.
-Sajnálom, de meg kell értened..
-Hova mész ?-kulcsoltam össze karomat mellkasomon.-Tessék, mond !
-Los Angeles-be !
-Los... Los Angeles-be ?-piszkáltam nyelvemmel fogaimat, közben talpammal már toporzékolni kezdtem. Dühös vagyok.
-Halaszthatatlan ügy. Kérlek, ne veszekedjünk !-maradt higgadt.
-Mennyi időre ?
-1.. max 2 hónap..
-Pff.. nem is bánom.. legalább megszabadulok tőled is !
-Ne mondj ilyet Cassie !-arcizmai megfeszültek.
-Nem kell bébicsősz ! 18 vagyok, ha nem tudnád !
-De muszáj hogy vigyázzanak rád !
-Miért érzem azt, hogy valamit még most sem tudok ?
-Majd mindennek eljön az ideje ! Bízz bennem !-fogta meg karomat.
-Mire vársz ? Menj !-mutattam a hatalmas ajtóra.

Miután apám kellően kiölelgette magát, mintha utoljára látna, elment.
-Szóval, te leszel a dadus !-biccentettem fejemet felé.
-Nem, nem én leszek, nekem sokkal fontosabb dolgom van annál, hogy hisztérikus lányokra vigyázzak. Majd elintézik, ők, helyettem !-ekkor 2 srác sétált elő a korom sötétből.
-Ohh.. pisisek vigyáznak majd rám ?-bujkált szám szélén a mosoly.
-Válogasd meg a szavaidat !-'szólt be' a fekete hajú srác.
-Bocsi, a tetkóid meg a félig bemelírozott hajad nem rémít meg.. kicsi fiú !-mondtam az egészet úgy, mintha egy cuki kisfiúhoz beszélnék.
-Ő Zayn Malik !


-Micsoda név..-sóhajtottam, majd hátradobtam hajamat, és vártam a folytatást.
-Ő pedig Justin Bieber !

-Bieber ?-kuncogtam magamban. Viccesen hangzott.-Értem..
-Fiúk, ő itt Cassandra West ! James lánya...-nyomta meg a 'lánya' szót.
-Nem rossz, de sokkal jobbakat találok nála !-készült indulni a szőkés-barna hajú srác.
-Nem is várom el, hogy 8 éveseknek jöjjek be !
-Szerintem nekik sem kellesz !-húzta fel egyik szemöldökét.
-Juss !-förmedt rá Bob, ezzel megakadályozva hogy visszaszóljak.-Eltölthetsz velük 1-2 napot, és amelyiket választod, azzal maradsz !
-Mi van ?-vágtam hülye fejet.- 2 hónapot legyek ... valamelyik kölyökkel ? Inkább a kutyámat választom...-dobtam hátra hajam.
-Zaynnel kezded !
-Nem kezdem senkivel !
-Ezt nagyon meg kellesz nevelni..-vakarta meg a tarkóját az említett 'Zayn'.
-Neveld meg apádat ! Ne engem !
-Kussolj !-förmedt rám a barna hajú.
-Miért mi lesz ?-változtattam hangomat egész vékonyra.
Cinikusan felnevetett:
-Velem kezdi !
-Nem így volt megbeszélve Juss ! A közelben vannak ...-itt Bob rám nézett.- .. a válaszom nem !
-Egy kicsit megleckéztetem ezt a szolis kurvát !
-Anyád hogy van Bieber ?
-Már a nevemet is tudod ?-kötekedett.
-Valahogy, a fa*szopók nevét megjegyzem !

Szemembe bámult, majd ölébe kapott, és a kocsijába tett.
-Ha tönkre ment a hajam, esküszöm kibelezlek !-raktam magam rendbe.-Van itt tükör egyáltalán ?-néztem körbe.
-Rondáknak nincs !-indította be a kocsit.
-Ezt most magadra mondtad ?!-próbáltam a kocsi ablakába igazítani hajam.-Ja, és ha még egyszer hozzámérsz, nem állok jót magamért ! Ajánlom, hogy ahova megyünk, legyen fürdőszoba, és tiszta ruha !
-Majd meglátod !-vigyorgott sunyin.
-Nem tudom mi ilyen vicces.. Bieber !
-Nem lesz ilyen nagy szád, az biztos !

~Odaérve

-Pff.. mi ez a por palota ?
-Várj itt, mindjárt jövök !-hagyott faképnél.
-Segg..-motyogtam. A kocsinak dőlve, vártam, mikor ér vissza.
-Uhh.. gyerekek.. ritkán látok erre ilyen szépséget !
-Húzz innen tata !-szóltam a vénemberre. Elég kanos szegénye.
-Srácok !-fütyült egyet.-Friss hús !-majd 8-9 fős csoportba jöttek oda, 30 feletti csövesek.
-Friss, de még milyen friss !-nyalogatta száját az egyik.
-Nincs itt semmi látnivaló ! Verjék ki egymásnak !-óvatosan ki akartam nyitni a kocsi ajtót.
-Én beléd verem..-indultak meg felém egyszerre 5-en.
Rángatni kezdtem az ajtót de nem nyílt ki. Az a f*sz lecsukta.

Torokból jövő sikítás szakadt fel belőlem, mikor az egyik megfogta derekam, és cipelni kezdett.
-Engedjen el !-rugdostam, martam, de meg sem érezte. Beljebb vittek a sikátorba, ott letett a földre. 2 pasi megfogta a lábam, majd kifeszítették.
Kezemet lefogták, az egyik a mocskos kezét, szabályosan a száma nyomta, s amelyik felkapott, az mászott lábam közé.
-Vége a játéknak !-sütötte el a fegyvert Bieber. Egyenesen az erőszakolómat találta el, aki rajtam maradt. A többi elszaladt.
-Te jó ég... -gördítettem le magamról a pasit, majd feltápászkodtam.-Úristen.. él még ?-kezemet számhoz kaptam a döbbenettől.
-Üdv a gettóban szívi !-vigyorgott rám Biebs.

-Te.. te lelőtted.. él még egyáltalán ?
-Biztos !-rakta el fegyverét. Ez hideg vérrel lelőtt egy embert.
Autójához indult, de miután észrevette hogy nem mozdulok sehova, megállt.
-Most mire vársz ?-sokkot kaptam az előbbiek láttán. Nem azért mert majdnem megerőszakoltak, hanem mert meghalt egy ember. Ez egy gyilkos.
-Szállj már be !-kiabált rám.
-Az.. az a másik srác.. Zayn. Őt akarom !
-Ohh de édes..-kezdett felém sétálni.-Azt hiszed ő nem olyan ? Ő még azt is megöli, aki semmit sem tett ! Ugyanúgy.. mint én !-súgta arcomba bújva.-Maffia vezér vagyok ! Ez totál természetes, ha egy ember meghal ! Ebben a szaros városban, nincsenek szabályok, itt mi irányítunk. Szóval vagy itt maradsz, és addig ba*nak még ki nem nyúlsz, vagy a mi életünkbe illeszkedsz be ! De akkor a kikúrt pofádat befogod, és az én szabályaim szerint játszol ! Választhatsz !-tárta szét kezét, majd visszament és beült a kocsiba.

11 megjegyzés:

  1. A :O Ez nagyon jó, és érdekes! *___* Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  2. Imadom az osszes blogod, nagyon jol irsz! Kerlek siess!<3:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj nagyon jo lett! Izgalmanak igerkezik a blog. Varom a kovi reszt. Siess vele! :) <3
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. Mieeeert most hagytad abba?!:(((
    Most itt izgultam h milesz es erre vege :((
    Siess a kovivel nagyon joo!!♥

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jo...tok izgi..a csaj olyan...h szepen fogalmazzak:hisztis onelegult p**a...ami tetszik xD nagyon jo siess a kovivel :))

    VálaszTörlés
  6. tetszik, csak egy bajom van vele. Egy maffia vezér nem testőr :) kicsit jobban utána kellett volna, hogy nézzél , hogy hogy működik ez az egész rendszer :)

    VálaszTörlés