2013. december 25., szerda

Bevezető~

Nagyképű, öntelt, beképzelt, gazdag, elkényeztetett 'tuskó' vagyok, sokak szerint. A 'sokak' alatt értsétek, -kis híján- az egész világot. Apám a 3.-ik leggazdagabb pali, így mindent megkaptam amire vágytam, kivéve egy dolgot. A 'szeretetet'. Még a szó gondolatától is hányingerem van. Anyám itt hagyott, mert kiakadt azon, hogy apámnak sokkal fontosabb a pénz mint ő.
8 évesen, rám hagyták a választást: Megyek vagy Maradok ?
Egyértelműen a másodikat választottam. Ki a franc hagyna itt, egy ilyen luxus életet, egy kertvárosiért, ahol -őszintén- .. semmi nincs. Tehát maradtam apámmal.

James West (41)
Ő itt apám, aki otthagyta anyámat a pénzért. (Meg tudom érteni !)
Tiffany Knight (38)
Anyám, akivel 10 éve nem találkoztam.

És én: Az életem jóformán semmit sem ér, hisz
-utálnak
-kigúnyolnak
-kurvának tartanak
és még sorolhatnám naphosszakat.
Cassandra West (18)

3 megjegyzés: