2013. december 29., vasárnap

3. fejezet~ Vér

Azonnal elvettem kezemet, és ki akartam szállni a kocsiból, de mielőtt kinyitottam volna, lecsukta.
-Nem kell félned !-markolt combomba.
-Te beteg vagy, mint a másik !-löktem el kezét.
-Pszt !-száját durván enyémre nyomta, kezét tarkómra tette, úgy húzott közel magához.
-Pfuj..-köpködtem, majd megtöröltem a számat.
-Tudom hogy tetszett !-ismét nekem akart esni.
-Zayn !-kopogott valaki az ablakon.-Zayn nyisd ki az ajtót, még szépen vagyok !
-A francba..-szűrte ki fogai közt.
Lassan kiszállt az járműből, ahol a dühös Bob fogatta. Veszekedni kezdtek, ez odáig fajult, hogy egyikük fegyvert rántott.
-Apád nem nevelt meg elég jól !-szorította homlokához a puskacsövet.
-Bob !-nyögtem ki nehezen a döbbenettől.
-Lőj le !-a lehető legnyugodtabban 'kérte' meg, hogy húzza meg a ravaszt.
-Bob hagyd !-szaladtam oda, majd lassan elvettem a kezéből az eszközt.
-Gyere Cassie !-kapta el karomat apám ha haverja.-Látom, ennyit nem lehet rátok bízni !-ráncigált a kocsijába.
-Hé, hé megyek magamtól is, nem kell odavezetni !-szabadultam ki szorításából.
-Szállj be !-biztonságban éreztem magam, elvégre csak idősebb, érett gondolkodású, szóval elmentem vele.
-Justin mit csinált veled ?
-A barna hajú igaz ?
-Ő..
-Megütött. Elmebeteg az a gyerek, az ilyennek a sitten a helye...-keltem ki magamból.
-Sitten ?-dülledtek ki szemei.
-Igen.. bántalmazásért, ahogy annak a Zayn-nek is..
-Nem ismersz minket.. !
-Dee..-ráztam fejem.-Elmebeteg banda.. !
-Cassie..-próbált közbeszólni.
-Milyen srác üt meg egy lányt, vagy öl meg egy embert.. ?-hüledeztem.-És ez csak az egyik, a másik barmot hanyagoljuk...
-Maffia vezérek !-szólt mondanivalómba.
-Nee..-hajtottam hátra fejem, majd nevetni kezdtem.-Ezek 'vezérek' ? Ássák el magukat...-forgattam meg szemeimet.
-Tudtam hogy nem fogod elhinni, de majd idővel rájössz..
-Ja, és apám ilyenekre hagyott ? Úgy beolvasnék neki, de ki van kapcsolva a szaros telefonja.. akkor minek neki ?
-Hívtad ?-lepődött meg.
-Egyértelműen igen. Apám se normális..
-És .. fel-felvette vagy ... ?
-Beleszólt, aztán le is tette...
-Ennyi ?
-Visszahívtam, de akkora már kikapcsolta... Remélem holnap beszélhetek vele...
Bob nem szólt, lehet hogy megunta beszámolómat.

~Másnap

Elég rosszul aludtam, persze mindig is utáltam másnál álomra hajtani a fejem. Derekam szörnyen fájt, ahogy nyakam is. Álmos szemekkel pillantottam az órára, ami 7:35-öt mutatott. Sokkal tovább aludtam volna, ha nem leszek figyelmes a nagy hangzavarra.
Óvatos léptekkel tipegtem az ajtóhoz, majd a falnak támaszkodva füleltem, az ott lezajló beszélgetést, mondhatjuk veszekedésnek is.

-Normális vagy, hogy megütöd ?-kérte számon Bob, Biebert.
-Megérdemelte !-válaszolta egyhangúan.
-Tudod, hogy James ránk hagyta ezt a feladatot, vigyáznunk kell rá, nem verni !
-Csak egy pofon volt, ne fújd már fel..
Ekkor kinyitódott az ajtó.
-De jó, a másik dísz virág !
-Lemaradtam valamiről ?-kérdezte Zayn.
-Cassie-re vigyázni kell, nem rámászni..-tartott szünetet.-.. és nem megütni !
-Az a csaj rémálom !-mondta Bieber.-Nem fogok rá 'vigyázni', nem is ismerem ! Van elég dolgom anélkül a hisztis picsa nélkül !-kiabált.
-Szóval úgy érzed, hogy ennyivel nem tartozol James-nem ?
-De, pont ez az ! James-nek tartozom, nem a lányának !
-Rosszul gondolod ! Ha aznap nem áll ki érted a bankban, ott maradtál volna ! Megmentette az életed, te pedig óvni és védeni fogod a lányát..-világosította fel Bob, a sötét Biebert.-Zayn, te pedig vegyél vissza ! Szerezz magadnak utca lányokat, de Cassie-t hagyd békén ! Ahhoz a lányhoz, egy ujjal sem érhettek !
-Nem is lenne hozzá gusztusom..-megszólalt a nagymenő segg Biebs.
-Jól van..-válaszolt Malik.

Csönd váltotta fel a kiabálást, szóval kihasználtam az alkalmat, és besétáltam.
-Reggelt Bob !-köszöntem annak, aki megérdemli.
-Jó reggelt. Ott a reggelit !-mutatott az asztalra. Egy pillanatra néztem Biebs-re, aki azon percen felállt, aztán a melírozott hajúra, aki megnyalta ajkait, majd beleharapott, de nem a szememen 'élvezett' ennyire.
Szinte rohantam a helységből.
-Cassie..-lépett be Bob.
-Mi az ?
-Ma nem tudok lenni, ezért Zaynnel kellene maradnod !
-Vele ?-hüledeztem.
-Kérlek !-csukta le szemeit.
-De milyen dolgod van ?-ekkor 'Justin' lépett be az ajtón, korom fekete ruhában. Épp egy fegyvert húzott fel.
-Mehetünk !-mondta Bobra nézve.
-Vigyázz rá !-súgta oda B, a közeledő Malik-re.

-Cassandra..-ülte velem szembe.
-Mit akarsz ?-dobtam hátra hajam.
-Bocs.-nyögte ki.
-Ennyi ?-húztam fel bal szemöldököm.
-Ja..-majd felállt és ott hagyott. Egy nap alatt megtanultam, hogy ezektől sokat ne várjak.

~2 óra elteltével

Épp tévéztem, mikor zajok jöttek a bejárati ajtó felől, pár mp-re rá, vagy 5 srác fogta körbe Biebert, ebből kettő -szinte- húzta.
Azonnal felálltam, hisz érdekelt mi lett azzal a seggfejjel.
-Cassie, maradj itt !-ripakodott rám Bob.
-De mi van ?
-Maradj itt !-vette elő szúrós nézését.
-Bocs már, hogy kérdezni sem lehet...-huppantam vissza az ágyra. Szunyókálni akartam, de a másik szobából jövő hangok nem hagytak.
Hangos ordítás tört ki, egyszer, másodjára odarohantam megnézni.

Bieber feküdt egy magas asztal szerűségen, négy srác fogta le, (2 a lábait, 2 a kezeit), és egy 'orvosféleség' állt mellette.
-Vizet !-szólt nyugodt hangon. Egy srác rohant felém, olyan erővel jött nekem, majdnem elestem.
-Barom !-kiabáltam utána. Majd néztem a folytatást, s ekkor tárult elém a helyzet súlyossága. Justin karja, s fél mellkasa csupa vér volt.
-Két golyó !-törölgette kezét a 'megmentő'. Ekkor a víz is megérkezett.
-Most kissé fájni fog..-közölte vele ugyan az a személy, aki kiszedte belőle a fémet. Szemem nagy nyitódott, mikor ölteni kezdte a srác bőrét, aki megfeszítette testét.
-Ca..Cassie..-Bob észrevett.
-Jól van, jól van !-majd eljöttem onnan. Amúgy sem akartam tovább nézni ezt a kínzást. Legalább adhatott volna altatót vagy valami mást.


14 megjegyzés:

  1. Bob most elég jófejnek tűnt Cassie-vel. Szegény Justin.:/ Egyébként jóó rész lett,hamar hozd kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ő elég jó fej is lesz Cass-el, hisz James legjobb haverja, és megfogadta hogy vigyázni fog a lányára.♥ és köszönöm, sietek:))♥

      Törlés
  2. Proud Belieber ^^2013. december 29. 6:55

    Ez nagyon jó! Gyorsan köviit!

    VálaszTörlés
  3. Imádtam! Erre vártam egésznap..lehetne kicsit hosszabb..siess a kövivel :) :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom-tudom:))♥ majd megpróbálok hosszabbakat hozni:))♥

      Törlés
  4. Úristen, a végén szegény Juju! :( <3 Amúgy nagyon jó lett:!:D
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  5. URISTEN. Nagyon joo tovább:) szegény justiiiiiin<3 hamar kovit:)

    VálaszTörlés
  6. Szegény Biebs :( Siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  7. Húha! Eszméletlen jó! Tetszik Cassie karaktere, bírom a csajt.:D Azért remélem Justin-t választja. Vagy Bobbal marad? Ez a része még nem tiszta, de remélem hamarosan kialakulnak a dolgok. Mindenesetre izgatottan várom a következőt!;)

    VálaszTörlés