2013. december 27., péntek

2. fejezet~ Amit akarok...

Döntenem kellett, azonnal.
Hátranézve már megint ott voltak a csövesek. Egy kiéhezett kutyánál is rosszabbak voltak.
Akkor inkább Bieber.
-Jó választás !-kacsintott.
-Hajts el, amilyen gyorsan csak tudsz !-behúztam az övet, a sofőr pedig a gázba taposott.

Alig 5 perc után,megérkeztünk egy kevésbé visszataszító házhoz.
-Itt laksz ?-fintorogtam.
-Az ott mi ?-mutatott vállamra.
-Hol ?-követtem tekintetét.-Úristen.. úristen.. én vérzek.. szedd le !-ugráltam, majd kiugrottam az autóból.-Szedd le ! Szedd le !
Bieber vigyorogva -nyugodtan- lecsukta a kocsit.
-Szedd már le !-kiabáltam.
-Az nem a te véred !
-Úristen.. ez más vére ? Más vére van rajtam ? Szedd le ! Szedd le !-toporzékoltam. Más vére ékeskedett a karomon.
Követtem, a nyugodt köcsögöt, aki a házba ment.
-Bazdmeg, szedd már le !-rimánkodhattam neki, meg sem hallotta.-Igen ?-majd megfogtam a -nála kb. kétszer nagyobb fekete pólóját- és letöröltem a vért.
-A kurva...-nézte hitetlenkedve tettemet.-Ott volt egy kibaszott papír zsebkendő, te hülye !
-Addig... addig rászáradt volna, vagy mit tudom én..-rántottam meg vállam.
-Valami kikúrt nagy szerencséd, hogy lány vagy, mert már nem élnél !-bújt arcomba, megint.
-Fúj.. szoktál te fogat mosni ?-toltam el magamtól.
-Kurva..-sziszegte fogai közt. Elértem a célom, hisz felbosszantottam.

-Fürdő van ?-kezdtem egy újabb beszélgetést.
-Ja..-próbálta kiszedni a vér foltot pólójából.
-És merre ?
-Keresd meg !
-Azt ki kell mosni.. okos !-fontam össze karomat.
-Nem mondod ?-gúnyolódott.-Basszameg..-azzal a lendülettel megszabadult a ruhadarabtól. Izmos felsőteste keltette fel figyelmemet.
-Folyosó végén jobbra !-nyugodtabb volt, de még most sem az igazi.

Beérve, meglepett amit láttam, amit.. éreztem. Tipikus Bieber szag.
Levetkőztem majd beálltam a zuhany alá.

-Kaja ?-értem a konyhába, miután lemostam magamról a mocskot. A barna hajú fiú, nem válaszolt.-Ezek szerint keressek..-álltam mellé, majd minden szekrényt külön-külön kinyitottam.
-Te, az én samponomat használtad ?
-Ez nem női ? Pedig tökre olyan az illata..-vágtam 'buta' fejet.
-Elég gáz, hogy nem vagy tisztába a nemeddel..-ült az asztalhoz.
-Nem én használok, csaj tusfürdőt !
-Tanulj meg olvasni, mert rá van írva, hogy 'Férfiaknak' ! Tudod, ilyen ezüst színű betűkkel !
-Akkor miért is van egy tanga a fürdőben ?-ültem le vele szembe.
-Az 18+ ! Neked még nőni kell ahhoz, hogy megtudd !-majd enni kezdte szendvicsét. Szemeim majd kiestek. Olyan jóízűen ette, és csámcsogott is hozzá.
-Éhes vagy ?-változtatta el hangját. Egy falat maradt.-Kéred ?-nyújtotta felém. Épp elvettem volna, de visszahúzta, és megette.
-Remélem kihányod !-szóval folytattam a keresgélést.

Találtam  hűtőbe sajtot, szalámit, vajat.
-Ez minden ?
-Van zsömle, szóval csinálj magadnak szendvicset. Vagy összeüthetsz valamit, de kétlem hogy tudsz főzni..-motyogta az utolsó mondatot. De igaza volt.
-De ezt hogy ? Mit rakjak mire ? Ezt mindig más csinálta.. nem én..-faképnél hagyott a barom.
Nagy nehezen, de megcsináltam a kajámat.
-Tudod.. tehetséges vagyok !-haraptam az ételbe, és próbáltam, kerülni a félmeztelen Biebert, aki vizes haját igazgatta.
-A tangádat felvetted ?-nevettem.
-Ha féltékeny vagy, csak szólj..-vigyorgott sunyin.
-Undorító vagy !-hagytam ott, miután befejeztem az evést.

-Nem gondoltad komolyan...-hüledezett Bieber.
-Mit is ?-takaróztam befelé.
-Ez az én ágyam, szóval aludhatsz a kanapén !-lépkedett közelebb.
-Te vagy a fiú, szóval, húzhatsz te oda aludni !
-Rossz válasz !-borult el tekintete. Megint felkapott, és levitt a nappaliba.
-Tegyél le, nem emlékszel mit mondtam ?-hisztiztem.
-A legrosszabb álmokat !-dobott a kanapéra.
-Megmondtam, hogy ne érj hozzám !-felpofoztam. Utálom, sőt, gyűlölöm amikor nem azt csinálják, amit mondok.
-Anyádat te ribanc !-egy pillanat volt az egész. Egy pillanat volt, hogy Justin erős keze arcomat kapta el. Akkorát adott, hogy a padlóra zuhantam.

Szemem megtelt könnyel. Ott ültem, mint egy szerencsétlen, fogtam az ütés helyét.
Bieber arca még mindig méregben úszott. Feltápászkodtam, majd az ajtóhoz siettem.
-A helyedben nem tenném..
-Te csak fogd be, azt a kibaszott pofádat ! Remélem meghalsz te segg !-becsaptam az ajtót, majd elviharzottam.

Soha semmiért nem sírtam, és ennem a bunkónak sem adom meg az örömöt hogy úgy lásson.
Apa telefonszámát tárcsáztam, majd vártam hogy felvegye.
-Tessék ?-szólt bele apa, elég furcsa hangon.
-Vigyél haza ! Nem akarok itt lenni, ez a banda kész rémálom, és tuti, hogy a sittre juttatom őket ! Ezek nem normálisak, hova juttattál James ? Ajánlom, hogy minél előbb hazagyere ! Értetted ?-vártam a választ.-James ? Hallo ?-megnéztem a képernyőt, de elég régóta nem volt vonalban.
Újratárcsáztam, de ekkor már ki volt kapcsolva.

-Cassandra !-szólt valaki a kocsiból.-Gyere szállj be !-húzta le az ablakot Zayn.
-Ohh végre !-ugrottam be azonnal.
-Justinnal nehéz kijönni ! Ne is törődj vele !
-Te, honnan tudsz..
-Azért te sem vagy egy angyal !-húzta el szája szélét.
-Velem semmi gond,  csak az a f*sz olyan.. áhh..
-Ilyen a természete !-fogta meg kezem. Szemöldökömet összevontam lépésén.-De velem könnyen szót értesz, ha megadod amit akarok.. !-kacsintott perverzen.

14 megjegyzés: